حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان

حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حوزه علمیه امام صادق اردکان و آدرس emamsadeq353.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

متن وصيتنامه شهيد
سيد حسن موسوي فرزند:سيدعلي
بسم الله الرحمن الرحيم
 بسم رب الشهدا والصديقين
ولاتحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عندربهم يرزقون
بنام الله پاسدار حرمت خون شهيدان و با سلام و درود بر يگانه ومنجي عالم بشريت آقايمان مهدي (ع) و بنام نيرو دهنده قلبهاي ضعيفان و اي كسي كه در قرآن وعده دادي و به وعده هايت وفا كردي و مي كني و اي آرام دهنده قلبهاي مومنان به ما توفيق بندگي و بالاتر از همه توفيق شهادت در راه خودت عطا فرما و نام ما را در ليست شهدايت ثبت و ضبط بگردان و به ما توفيق بده تا بتوانيم در كنار رزمندگان خالص و از جان گذشته ات به نبرد با دشمنان اسلام و قرآنت بستيزيم. خدايا عقيده ما را صاف كن كه واقع بين شويم و در برابر توطئه هاي منافقين همچون كوهي مقاوم و استوار بايستيم و به ما نيروي صبر و بردباري عطا كن كه از دشمني دشمنان اسلام خسته نشويم باري اي حسين اي امام ما كه در صحراي كربلا غريبي و در صحراي كربلا غريبانه به شهادت رسيدي و وقتي كه همه يارانت به شهادت رسيده بودند صدا مي زدي هل من ناصر ينصرني تا شايد كسي شما را ياري كند ولي كسي نبود كه تو را ياري كند به غيراز طفل شش ماهه ات علي اصغر. ولي اي امام حسين الان برخيز و ببين كه چگونه علي اكبرها و علي اصغرها و قاسمها و حبيب ابن مظاهرها دارند در اينجا نايب فرزندت مهدي امام خميني را ياري مي كنند و اگر آن روز كسي را نداشتي به تو ياري كند امروز جوانان عاشق شهادت و جهاد هستند امروز اين عزيزان دارند به تلافي آن روز انتقام مي گيرند. امام حسين ما را بپذير و توفيق به ما بده تا بتوانيم در راه اسلام بجنگيم و عمر نا قابلمان و مرگمان را در راه خدا به اتمام برسانيم و همانطوري كه جوانان ما رفتند من هم دوست دارم بروم وصيت نامه از پدر و مادرم مي خواهم تا در مرگ پرافتخار من اگر خدا قبول كند گريه وزاري نكنند و براي من سياه نپوشند. چراكه چون اگر كسي سياه پوش شد سياه پوشي نشانه غمگيني است و من دوست ندارم براي شهادت من غمگين شوي و بدانيد كه اگر شما از نظر شهادت من از روي از دست دادن من گريه ناراحتي بكنيد من ناراضي هستم و خواهم شد گريه بكنيد خيلي زياد كه چرا ديگر فرزنداني زياد ندارم كه به جبهه بروند و راه سرخ اين فرزندم را در پيش بگيرند. گريه كني گريه خوشحالي و بدانيد من امانتي هستم كه خدا به شما داده و به موقع آن را خواهد گرفت مادرم از شما خواهش مي كنم اگر گريه مي كني طوري گريه كن كه گريه تو نشانگر گريه شوق باشد و پدر عزيزم من مطمئن هستم كه شما گريه نمي كني و اگر هم كردي گريه شوق مي كني پدرم راه من و شهيد علي قاسمي و ديگر شهداي انقلاب را ادامه بده اي برادر عزيزم مي خواهم ناراحت نباشيد و همدوش با پدرم به رزم خويش ادامه دهي از خواهرانم مي خواهم كه صبر خود را همچون صبر زينب در روز عاشورا نشان بدهند و زاري كه موجب طاقت فرسائي آنها مي شود نكنند. از آنها مي خواهم فرزندان خود را زينب گونه و حسين وار تربيت كنند و از همكلاسيهايم مي خواهم كه راه مرا ادامه دهند و مواظب باشند اين راه راهي است كه اگر ايمانشان ضعيف شد نمي توانند آن را ادامه دهند و از قافله عاشقان الله عقب مي مانند از پدر و مادرم و مسئولين سپاه مي خواهم مرا در آشتيانه به خاك بسپارند
سيدحسن موسوي 10/12/1363
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:وصیتنامه ی شهید حسن موسوی واحد پژوهش, ] [ 21:55 ] [ موسسه فرهنگی عادیات ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 42821
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1